23 بهمن 1395

بیلبورد هوشمند مزدا تعداد نگاه ها به خودش را می‌شمارد

مارکتینگ‌نیوز- شرکت مزدا، در ابتکاری جالب، بیلبوردی را در مرکز خرید رویال بانک شهر تورنتو نصب کرده و در آن تبلیغی 15 ثانیه‌ای از محصول جدیدش mx-5RF پخش می‌کند.


آنچه این بیلبورد را خاص می‌کند شمردن تعداد نگاههای مردم به آن حین پخش ویدئو است.


به گزارش مارکتینگ‌نیوز و به نقل از اَدویک، این بیلبورد به‌وسیله‌ی نرم‌افزارهای تشخیص جمعیت و تشخیص چهره هر بار که فردی به آن نگاه می‌کند، آن را تشخیص داده و می‌شمارد و ظرف مدت 2 روز حدود 15 هزار نگاه را ثبت کرده و عدد نهایی را به مردم نشان می‌دهد.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران