15 دی 1395

کتاب «صد ايده‌ي برتر بازاريابي» منتشر شد

مارکتینگ نیوز- کتاب «صد ايده‌ي برتر بازاريابي» تالیف جیم بلیت و ترجمه دکتر حسین وظیفه‌دوست، مدرس دانشگاه و پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

"صد ايده‌ي برتر بازاريابي"، كتابي خاص است؛ هر يك از ايده‌ها در كمترين كلمات‌‌تشريح‌‌‌شده‌اند.‌‌حتي‌‌اگر‌‌نخواهيد‌‌كل كتاب را يكجا بخوانيد،‌‌‌مي‌توانيد‌‌‌هر يك از ايده‌ها را از روي فهرست انتخاب كرده و در زمان 2 تا 3 دقيقه‌اي مطالعه كنيد.


ايده‌ها خلاقانه و مؤثر هستند و براي اجرايي كردن بسياري از آنها نيازي به صرف هزينه‌هاي سنگين نيست. ايده‌ها متناسب با شرايط و تكنولوژي حال حاضر بازار مي‌باشند و در ارائه‌ي آنها از سادگي قابل تحسيني استفاده شده است. با عنايت به اينكه يك تعريف كاربردي از مديريت فروش عبارت است از: "ارتقاي سطح كمّي و كيفي فروش." هدف در مديريت فروش اين است كه با پوشش بيشتر بازار، فشار موجودي بالاتر، سطر فاكتور بيشتر در سبد خريد مشتري و در نهايت، وصول مطالبات بهتر و بهبود جريان نقدينگي، كميت فروش را افزايش دهيم و در مقايسه با سنوات مشابه گذشته از يك رشد خطي بالارونده برخوردار باشيم. همچنين مي‌خواهيم فروشمان باكيفيت باشد؛ يعني مشتريان را حفظ كنيم، خشنود سازيم و ضمن بهره‌مندي سازمان خودمان، ايشان را به سفيران برندمان تبديل كنيم. اين كتاب مي‌تواند در اين مسير بسيار كمك‌كننده باشد. و بديهي است بهره‌گيري از ساير علوم، خصوصاً روانشناسي و ارتباطات در اين راه مورد تأكيد است. ما امروزه باور داريم فقط تكيه كردن به اصول منطقي فروش و بهره‌گيري از آموزه‌هاي نيمكره‌ي چپ مغز كفايت نمي‌كند بلكه، لازم است از حس شهود و بصيرت نيمكره‌ي راست مغز هم بهره بگيريم. با عنايت به تعريف ساده ولي در عين حال پرمعنا و مفهوم بازاريابي كه علم و هنر نزديك كردن شركتها به مشتريان است و فروش به ثمر رساننده‌ي تمامي عمليات بازاريابي است، كتاب بخوبي و با گيرايي  و تمركز بر ساده‌سازي لازم به اين امور پرداخته است.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251  تماس بگیرند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

a