7 اسفند 1389

سه ساعت سخنرانی برای 4 دقیقه ارتباط

اولین فیلم تخصصی بازاریابی  با عنوان  "شما به عنوان یک بیزنس من تنها 4 دقیقه فرصت دارید"، روز سه شنبه 3 اسفند ماه با حضور علاقه مندان به حوزه بازاریابی در طبقه سوم سینما ایران اکران شد.

فیلم سخنرانی استاد مدیریت ( ریچارد مول وی) به زبان اصلی و در چهار بخش اکران شد.  در میان هر بخش  دکتر قوامی مدیر شرکت تحقیقاتی ایران تازه توضیحاتی درباره موضوعات مطرح شده در فیلم عنوان کرد. البته پیش از این عنوان شده بود که دکتر اسکندری به ارایه همزمان درباره فیلم خواهد پرداخت.

اگرچه قرار بر این بود که فیلم به گونه ای ارائه شود که آنهایی که زبان انگلیسی نمی دانند هم بتوانند استفاده کنند ولی اینچنین نشد و از زمزمه ها و صداهایی که در حین پخش فیلم به گوش می رسید به نظر می رسید که نحوه پخش فیلم بسیاری از مخاطبان را که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند را نتوانسته است جذب خود کند.

حاضران در سالن که تعدادشان به 150 نفر می رسید ،اغلب چهره های جوانی بودند که مشتاقانه برای دیدن فیلم آمده بودند و مشتاقانه به دنبال پاسخهای سوالهایشان بودند.

هر چند اکران این فیلم به خودی خود اقدام جالب و تازه ای بود ولی به نظر می رسد دست اندرکاران این برنامه ها می توانند از این فرصت و انگیزه مخاطبان ،برای موضوعاتی استفاده کنند که در ایران کمتر به آنها پرداخته شده است.

زبان بدن موضوعی است که در ایران استادان زیادی آن را تدریس می کنند و اغلب نکات مطرح شده در آن را بومی سازی می کنند و مطابق با فرهنگ ایران ارائه می کنند.

هر چند ندا مفاخری مسوول سایت مدیران ایران که  یکی از سه برگزار کننده این برنامه بود در پایان فیلم گفت که سال آینده شکل اجرای برنامه به گونه ای دیگر خواهد بود.

او گفت: در سال 90 کارتون و فیلم سینمایی هم به چهلنما تخصصی راه می یابد و علاقه مندان در کنار هم به بحث و تبادل نظر درباره فیلمها و نکات موجود در آن خواهند پرداخت.

البته در پکیجهایی که به دست تماشاگران فیلم داده شد لیستی از برنامه های سال 90 چهلنما ارایه شد و حال باید منتظر ماند و دید که سال 90 سینمای تخصصی ایران به کدام سو می رود.

 

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران