12 آبان 1390

فعالان گردشگری دومین همایش برند در گردشگری را آذرماه برگزار می‌کنند
alt

 

 مارکتینگ‌نیوز- از حدود دو سال پیش موضوع برند، برندسازی و مدیریت برند در حوزه‌های تخصصی موردتوجه فعالان صنایع مختلف قرار گرفته است.

 به گزارش مارکتینگ‌نیوز براساس اعلام دبیرخانه همایش و جشنواره برند در گردشگری دومین دوره این همایش در دوم و سوم آذرماه سال‌جاری در محل سالن کشور برگزار می‌شود. دبیرخانه این همایش از جمله وجوه ممیزه این همایش را ثبت آن در تقویم رویدادهای مهم سازمان جهانی جهانگردی سازمان ملل اعلام کرده است.

برگزارکنندگان این همایش هم‌چنین آشنایی با راهبردها و راهکارهای ساخت برند در حوزه‌های مقصد، شرکت، محصول و کشور و کمک به اجرایی کردن اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه گردشگری را از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام کرده‌اند.

پیش از این زاهدی، دبیر اجرایی این جشنواره در گفتگو با میراث آریا گفته بود: موضوع برندسازي به عنوان يکي از مسائل اساسي وارد صنعت گردشگري شده و اهميت بسزايي پيدا کرده است، به گونه‌اي که امروزه و در بازار‌هاي به شدت رقابتي جهاني، نياز مقاصد گردشگري براي ايجاد يک هويت منحصر به فرد، بيش از پيش ضرورت يافته است و طبق پيش‌بيني صاحبنظران، رقابت آينده در صنعت گردشگري دنيا مبتني بر جاذبه‌هاي گردشگري نخواهد بود، بلکه در بازاريابي و مديريت برند گردشگري خلاصه مي‌شود.
گفتني است این کنفرانس با همکاري هفته‌نامه «تعطيلات نو»، سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، سازمان منطقه آزاد کيش، دانشکده گردشگري و هتلداري بارسلون ( CETT )، دانشگاه آسيا و اقيانوسيه ژاپن ( APU )، دانشگاه UIB اسپانيا و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي مرتبط در تهران برگزار می‌شود.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران