مارکتینگ نیوز- چرا ناگهان بسیاری از رهبران کسب‌و‌کارهای موفق، شرکت‌ها و همکاران خود را به انجام اشتباهات و پذیرش شکست‌های بیشتر ترغیب می‌کنند...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- نقش کارکنان متعهد و توانمند در ارائه یک تجربه مشتری برتر بسیار محوری است. اما تعهد کارکنان به واحد منابع انسانی مربوط می‌شود و در بیشتر سازمان‌ها منابع انسانی در واحدها
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- اغلب شرکت‌ها می‌خواهند صدای برند منحصربه‌فرد و ویژه‌ای داشته باشند، ولی فراموش می‌کنند که در این راه، گوش دادن به مشتریان، بسیار مهم‌تر از حرف زدن با آن&
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- فرهنگ برند، یک فرهنگ شرکتی است که در آن کارکنان «با ارزش های برند» زندگی می کنند. آنها برای حل مشکلات و تصمیم گیری های داخلی و همچنین ارائه تجربیات مشخص شده به مشتریان خار
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- در بیست سال اخیر، گالوپ با بیش از یک میلیارد مشتری از سراسر جهان مصاحبه کرد و از آنها در مورد اینکه یک مشتری واقعا چه چیزی از یک شرکت می‌خواهد پرسید و همان‌طور که انتظار می&
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- مشاور عزیز، از سال ۲۰۰۷ در حوزه منابع انسانی فعالیت می‌کنم. عاشق این حوزه هستم اما نمی‌توانم با طرز فکر رئیسم، «دورا»، درباره نقش منابع انسانی کنار بیایم. ش
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- در این مطلب به نقل از ibazaryabi، به راهکارهایی برای بیدار کردن مغز قدیم خریدار توسط فروشنده پرداخته شده است...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چالش اصلی یک مدیر، داشتن کارکنان بی‌نقص نیست، بلکه سرمایه‌گذاری روی منحصربه‌فرد بودن افراد است. آنها افرادشان را بر اساس استعداد انتخاب می‌کنند و اینکه نقشی که قرا
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- در مقاله قبلی اشاره کردیم، در هر شرکتی، افرادی که بیشترین سرمایه‌گذاری را از نظر وقت و انرژی دارند، کارمندان آن شرکت هستند. نتیجه فعالیت این افراد است که در واقع ارزش شرکت و محصو
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چرا درگیر کردن کارکنان برای بیشتر شرکت‌ها یک چالش بزرگ محسوب می‌شود؟ مطمئنا این چالش به خاطر نبود ایده نیست. اگر ۳۰ ثانیه وبگردی کنید، لیست‌هایی از ۱۲ یا ۲۵ یا ۴۹ روش ا
ادامه خبر

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران