27 شهریور 1395

افزایش فروشگاه‌پاپ‌آپ آمازون برای دسترسی بیشتر به مشتریان

مارکتینگ نیوز- آمازون در حال گسترش حضور خود در دنیای واقعی بازارِ خرده‌فروشی است و قصد دارد صد فروشگاه پاپ‌آپ جدید را در مراکز خرید امریکا در سال آینده افتتاح کند.


به گزارش مارکتینگ‌نیوز و به نقل از بیزینس‌اینسایدر، استراتژی که در چنین اقدامی نهفته است، افزایش میزان دسترسی مستقیم به مشتریان از طرق مختلف از جمله نمای فروشگاهی خرده فروشی‌ها، ارسال محصول به خانه، و دستگاه‌های نوآورانه است.


آمازون در سال 2015 فروشگاه کتاب فیزیکی را در سیاتل باز کرد، اما حالا برنامه‌ی این غول آنلاین به نمایش گذاشتن دستگاه‌های سخت‌افزاری شرکت است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که مساحت این فروشگاه‌های پاپ‌آپ 300 تا 500 متر مربع بوده و درست در مرکز بازار قرار خواهند داشت و سخت‌افزارهایی نظیر Kindle e-reader، Fire TV، و اسپیکرهای Echo را به نمایش خواهد گذاشت.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران