28 آذر 1395

افتتاح کافه الکتریکی نیسان در پاریس

مارکتینگ‌نیوز- رانندگان خودروهای الکتریکی نیسان لیف در سرتاسر جهان، 3 میلیارد کیلومتر را پیموده‌اند و نیسان این رویداد را با افتتاح کافه‌ی پاپ‌آپ "پرداخت با انرژی" در پاریس جشن گرفت.


به گزارش مارکتینگ‌نیوز و به نقل از بیزینس‌وایر، نیسان به منظور تبلیغ پلتفرم بازاریابی دیجیتال خود با عنوان "دنیا را الکتریکی کنیم"، کافه الکتریکی نیسان را افتتاح کرده تا این فرصت را به مشتریان بدهد تا از تکنولوژی برای تولید انرژی مورد نیاز خود استفاده کنند. مشتریان سپس می‌توانند از انرژی که تولید کرده‌اند به عنوان ارز برای پرداخت کالا و خدمات استفاده کنند و یک سبک زندگی الکتریکی را تجربه نمایند.


در این کافه‌ی پاپ‌آپ طیف گسترده ای از فناوری‌های نوین دیده می‌شود. نیسان با تعدادی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تکنولوژی و انرژی همکاری کرده تا این کافه‌ی پاپ‌آپ را افتتاح نماید. بازدیدکنندگان می‌توانند روی یک راهرویی که با کاشی‌های الکتورمغناطیسی پوشیده شده، راه بروند و برق تولید کنند. یا می‌توانند فوتوپاد پیو‌جن (یک شرکت فعال در زمین ی تکنولوژی و تولیدکننده‌ی سنگفرش‌های الکترومغناطیسی که انرژی حاصل از قدم‌های مردم را به برق تبدیل می کند) را امتحان کنند؛ بدین منظور آنها باید روی سنگفرش بپرند تا انرژی لازم برای گرفتن عکس را ایجاد کنند. کافه الکتریکی نیسان همچنین دارای یک سیستم نشیمن بامزه است. آنها باید آنقدر روی صندلی تکان بخورند تا انرژی مورد هدف تولید شود، و درعوض یک نوشیدنی رایگان دریافت کنند.

 

این کافه تنها به مدت سه روز باز است.


نیسان، یکی از برندهای پیشرو در جنبش وسایل‌نقلیه‌ی الکتریکی است و اولین خودروی الکتریکی را به صورت انبوه تولید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

a