19 بهمن 1389

نوزادان؛ مشتریان جدید دیسنی

 TMBA: اعظم احمدي: شرکت والت دیسنی در حرکتی جاه‌طلبانه و پرمخاطره به سوی بازار نوزادان به عنوان بخشی از بازار کودکان که تاکنون در آن فعالیتی نداشته است خیز برداشت.

شرکت دیسنی ماه گذشته بدون ایجاد هیاهو، در 580 زایشگاه در امریکا محصولات نوزاد  خود را با نام  Disney Baby را توزیع کرد.

 نماینده‌ی شرکت در ملاقات با مادران جدید بسته‌های هدیه‌ شامل وسایل، لباس و سرهمی  نوزاد  دیسنی را به نوزادان تازه رسیده هدیه داد.

در این ملاقات، نماینده‌ی شرکت پس از تعریف و تمجید از مزایای محصولات جدید مانند نرمی، دوام و سایزبندی مناسب، از مادران تقاضا می‌کرد تا با دادن آدرس ایمیل، سایت DisneyBaby.com محصولات جدید را به اطلاع آنها برساند.

در این حرکت تا ماه مه  بیش از 200 هزارجعبه‌ی هدیه توزیع خواهد شد تا اینکه فروش آن در سایت آمازون آغاز شود.

فروشگاههای نورداستورم و تارگت   نیز محصولات بیشتری از Disney Baby برای فروش عرضه خواهند کرد. رابرت.ای ایگر Robert A. Iger مدیرعامل والت دیسنی می‌گوید: اگر فرصتی برای ورود یک برند معتبر به بازار وجود داشته باشد که بتواند با تجربه ومحصول بهتر در آن وارد شود، آن فرصت برای ما است.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

a