23 اردیبهشت 1399
دیجیتال مارکتینگ به کمک تجارت ها برای مقابله با بحران کرونا میرود.
دیجیتال مارکتینگ به کمک تجارت ها برای مقابله با بحران کرونا میرود.

موفق بودن یک تجارت وابسته به این است که دربرابر تغییرات چگونه عمل میکند، این تغییرات و پاسخ به آنها به بررسی داده ها و نیازهای مشتریان از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وابسته است. مهمترین آنها در این شرایط بحرانی به شرح زیر بوده است: 1. تغییرات استراتژی در این تغییرات باید درنظر گرفته¬ شود که نیازهای مشتریان چگونه تغییر میکند؟ بودجه آنها چه اندازه تغییر میکند؟آیا مشتریان هدف ما هم¬چنان همین افراد هستند و آیا خدمات ما هنوز به آنها کمک میکند؟ در این مرحله شما باید نگاهی عمیقتر به مسئله بیاندازید و استراتژی خود را با نقطه نظرات جدیدی تعیین کنید. 2. سازمانها شکی نیست همانطور که استراتژی¬ها تغییر میکند، محیط کمپانی ها هم تغییر کند. برای مثال دورکاری از روش¬های روتین اکثر کمپانیها شده است و انعطاف¬پذیری بیشتری وجود دارد. 3.ارتباطات روش های ارتباطی در سازمانها برای مشتریان تغییر کرده است. مشتریان قبلا تمایل به ارتباط با یک فرد داشتند، آنها ترجیح میدادند حتی جلساتی با صرف چای و قهوه داشته باشند، اما همه این شاخصه های رفتاری از بین رفته است. برای مثال تماس های تصویری و پرزنت های اینترنتی درحال حاضر تدریج یافته است. ویروس کرونا تاثیرات انکارناپذیری داشته است. به عنوان یک کمپانی، نیازهای مشتریان را بررسی کنید و بسته به آن از بخش دیجیتال مارکتینگ خود بخواهید با بررسی داده ها، اقدامات و تغییرات لازم انجام دهند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران