مارکتینگ نیوز- ارزش ویژه برند، مجموعه ای از دارایی ها و تعهدات مرتبط با برند است. این مفهوم حقیقتا نقش مارکتینگ و مدیر ارشد مارکتینگ را متحول کرده است. دارایی های یک برند را می توان به سه دسته تقسیم
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران با موضوع «آینده‌پژوهی و الگوهای نوین در کسب‌و‌کار پخش» در رزوهای یکشنبه و دوشنبه، مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1396 در مرکز همایشهای
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران با موضوع «آینده‌پژوهی و الگوهای نوین در کسب‌و‌کار پخش» در رزوهای یکشنبه و دوشنبه، مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1396 در مرکز همایشهای
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چندین سال است که رشد رسانه های اجتماعی، برنامه های موبایلی مرتبط با این برنامه ها و یا هر بستر اجتماعی آنلاین دیگری با سرعت باور نکردنی جریان دارد. از طرفی حوزه بازاریابی و تبلیغات ب
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- در ابتدا لازم است توضیحی در رابطه با نماد و تفاوت آن با لوگو مطرح سازیم. به طور خلاصه: لوگو یک کلمه است و نماد یک تصویر. بنا بر این تعریف، تنها می توان نشانه هایی را لوگو نامید که صر
ادامه خبر
مارکتینگ‌نیوز- ورکشاپ یک روزه‌ی کاربرد زبان صورت در کاروکسب، با تدریس محسن عبداللهیان، دانش‌آموخته‌ی پروفسور پال اکمن، دانشمند برجسته حوزه زبان صورت  در تاریخ 23 تیرماه سال
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- کنفرانس ملی ساخت ایران، با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های صدا و سیما توسط موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- کنفرانس ملی ساخت ایران، با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های صدا و سیما توسط موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع
ادامه خبر
مارکتینگ‌نیوز- سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۶ در هتل المپیک تهران برگزار می‌گردد...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- کنفرانس ملی ساخت ایران، با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های صدا و سیما توسط موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی،
ادامه خبر

قبلی    بعدی
img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها