چهار منبع قدرت برای حاضر شدن در پای میز مذاکره هدف اصلی یک مذاکره‌کننده پشت میز مذاکره این است که به بهترین نتیجه ممکن برسد   .  این نتیجه می‌تواند حقوق ب
ادامه خبر
لیز بوهانان بیش از یک دهه است که برند Sseko را مدیریت می کند.این برند به تولید محولات چرمی می پردازد و 63 کارمند تمام وقت دارد. برند سکو تا کنون بیش از 100 زن را بورسیه مالی برای ورود به دانشگاه کرده
ادامه خبر
مارکتینگ‌نیوز- تیم رویداد کارآفرینان ایرانی بانی در روز یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه 1397 میزبان رضا اربابیان، بنیانگذار شیپور خواهد بود.
ادامه خبر
__NEWL__ __NEWL__ 
مارکتینگ نیوز- TMBA و آموزشگاه بازارسازان برگزار می‌کنند: همایش بزرگ چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال 97 و توصیه های کاربردی برای شرکتهای ایرانی...
ادامه خبر
مارکتینگ‌نیوز-تولد 85 سالگی استاد محسن میرزایی، مرد نسل طلایی تبلیغات، در تاریخ 28 بهمن ماه در کافه تبلیغات برگزار شد...
ادامه خبر
  مارکتینگ‌نیوز- همایش آموزشی مدیریت تجربه مشتری با سخنرانی دکتر محمد بلوریان تهرانی، استاد پیشکسوت بازاریابی و فروش در روز یکشنبه، مورخ 17 دی ماه 1396 در سالن همایش پارک آموزش ترافیک شهردا
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- پازلی ابزاری برای ساخت اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios  بدون نیاز به برنامه نویسی است...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- ارزش ویژه برند، مجموعه ای از دارایی ها و تعهدات مرتبط با برند است. این مفهوم حقیقتا نقش مارکتینگ و مدیر ارشد مارکتینگ را متحول کرده است. دارایی های یک برند را می توان به سه دسته تقسیم
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران با موضوع «آینده‌پژوهی و الگوهای نوین در کسب‌و‌کار پخش» در رزوهای یکشنبه و دوشنبه، مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1396 در مرکز همایشهای
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران با موضوع «آینده‌پژوهی و الگوهای نوین در کسب‌و‌کار پخش» در رزوهای یکشنبه و دوشنبه، مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1396 در مرکز همایشهای
ادامه خبر

قبلی    بعدی
img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران