14 مرداد 1395

اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به‌نرم‌افزارهای پیشرفته سازمان) برگزار شد

مارکتینگ‌نیوز- اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به‌نرم‌افزارهای پیشرفته سازمان) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، مورخ 12 و 13 مرداد ماه 1395 در هتل المپیک تهران برگزار شد.


مدیریت مبتنی‌بر فرایند، مدل‌سازی و استانداردسازی فرایندهای کلیدی صنعت پخش، نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی در صنعت پخش از جمله محورهای کنفرانس بود که با همت و حمایت انجمن مدیریت اجرایی ایران برگزار شد.


از جمله اهداف برگزاری کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش می‌توان به تفکر سیستمی و مدیریت مبتنی بر فرایند، بسترسازی برای تعامل، همدلی و همفکری گروهی، آشنایی با چالش‌ها، راه‌کارها و تجربیات مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش، مستندسازی دستاوردهای ارزنده مدیران و کارشناسان تعدادی از کسب‌وکارها، مدل‌سازی و استانداردسازی فرایندهای کلیدی صنعت پخش، اجرای طرح‌های پژوهشی و اجرایی برای تولید محتوا، حمایت از پایان‌نامه‌ها و مقالات پژوهشی مرتبط و ایجاد آرشیو علمی نام برد.


مدیران ارشد صنعت پخش ایران، مدیران و کارشناسان واحدهای ستادی و پشتیبانی در صنعت پخش، مدیران و کارشناسان صنعت نرم‌افزار کشور و تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمانهای دولتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات در این کنفرانس حضور داشتند.

نصراالله جهانگرد، قائم‌مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، خسرو سلجوقی، قائم‌مقام سازمان فناوری اطلاعات، سعید امامی، دبیر راهبردی کنفرانس، پرویز درگی، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت اجرایی ایران از جمله سخنرانان کنفرانس بودند.

همزمان با برگزاری این کنفرانس، نمایشگاهی در مجاورت سالن اصلی کنفرانس جهت آشنایی مدعوین و شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه نرم افزارهای پیشرفته سازمانی و صنعت پخش، طی دو روز برپا شد.


در پایان نیز از بانک اطلاعاتی کلیه شرکت‌های فعال در صنعت پخش )شرک‌تهای پخش سراسری، پخش استانی، پخش محلی،( بانک اطلاعاتی کلیه شر کت‌های صنعت پخش  در وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران