14 دی 1395

نشست تخصصی استراتژی‌های بازاریابی چند رسانه‌ای برای عرضه محصولات و خدمات جدید برگزار شد+ عکس

مارکتینگ‌نیوز- نشست تخصصی با عنوان «استراتژی‌های بازاریابی چند رسانه‌ای برای عرضه محصولات و خدمات جدید» با سخنرانی دکتر وحیده سادات عابدی، استادیار سیستم‌های اطلاعات و تصمیم‌گیری علوم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون، در تاریخ 13 دی ماه 1395 در سازمان آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.


دکتر عابدی معتقد بود که تصمیمات بازاریابی سهم بسیار مهمی در موفقیت عرضه محصولات و خدمات جدید دارند. برای تصمیم‌گیری بهینه بسیار مهم است که ارتباطات بهینه بین شهرت‌سازی و فروش تحت فشار زمانی، مکانیزم توزیع، و پشتیبانی بازاریابی یکپارچه که در آن روابط بین رسانه‌ها و فرایندهای شهرت‌سازی باید در نظر گرفته شوند.


این نوع تصمیم‌گیری‌های یکپارچه می‌تواند به طور قابل توجهی سوددهی یک محصول و یا خدمت جدید را افزایش دهد. البته پیاده‌سازی این استراتژی‌ها بیش از پیش نیازمند ترویج فرهنگ تبادل آرا و تصمیم‌گیری مشارکتی بین بخش‌های مختلف مدیریتی شرکت‌ها است.


وی در این سخنرانی به بررسی راهکارهایی در طراحی بهینه یک استراتژی بازاریابی چندرسانه‌ای موفق، از جمله سوددهی هزینه‌ها و نقش رسانه‌ها در ایجاد شهرت اولیه محصول پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

a