19 تیر 1396

کنفرانس ملی ساخت ایران

مارکتینگ نیوز- کنفرانس ملی ساخت ایران، با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های صدا و سیما توسط موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری بنیاد فرهنگی اصناف و گروه ایده برگزار شد.


حمایت از تولید و خدمات ایرانی، پیش نیاز افزایش تولید، رفع نیاز وابستگی به واردات کالا‌های خارجی و افزایش صادرات کالا و خدمات ایرانی، کمک به برجسته‌سازی (نشان تجاری) کالاها و خدمات مرغوب ایرانی، رابطه بین کیفیت محصول و خدمات، رضایتمندی مشتری و سود‌مندی شرکت، نقش نوآوری و اختراعات در تولید ملی، فرصت‌های بین‌المللی در ارتقاء تولید و خدمات ملی در پسا تحریم، نقش رسانه در حمایت از کالا و خدمات ایرانی از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.


حاج علاءالدین میرمحمد صادقی، نایب رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران، دکتر حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی‌پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پرویز درگی، رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران و نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، بهروز فروتن، مشاور کانون انجمن‌های صنایع غذایی، یحیی آل اسحاق، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن، و کشاورزی تهران از جمله سخنرانان این همایش بودند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران