---

13 شهریور 1398
کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن
چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن

انتشارات بازاریابی چاپ سوم «کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن» را منتشر کرد. این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده¬ و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته است.

سرمایه گذاری در بخش مسکن، یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند رشد و توسعه‌ی اقتصادی و اشتغال¬زایی است. سرمایه¬گذاران مسکن با ساختاری علمی، میزان اشتغال و سطح کل تقاضا را در کشور تغییر می-دهند و زمینه را برای رشد و توسعه ی اقتصاد داخلی فراهم می¬کنند.

بی شک مسکن که پویاترین و فعال¬ترین بخش اقتصادی کشور است، موجب رشد تولید و اشتغال در کشور می¬شود. امروزه بیش از ده‌ها صنعت بزرگ کشور وابستگی مستقیم به صنعت ساختمان دارند و رشد و پویایی این بخش می¬تواند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد بگذارد، به شکلی که نوسانات اقتصاد کشور را سامان بخشد و تعامل مناسبی با متغیرهای کلان اقتصادی برقرار کند. بنابراین افزایش سرمایه¬گذاری در بخش مسکن موجب افزایش رشد اقتصادی می¬شود.

عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش در این صنعت، باعث شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای ساختمانی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش مسکن با برنامه¬ریزی اصولی و علمی مدیریت شود،شاهد تحولی بزرگ در صنعت ساختمان خواهیم بود.

دید جامعیت نگری آقای محمدرضا محمدی در این کتاب قابل تحسین است. کتاب حاضر به آموزش جامع و کاملی از اصول بازاریابی و فروش مسکن می پردازد و به افراد حاضر در این صنف به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

علاقمندان می‌توانند کتاب را به روش‌های زیر تهیه کنند:

•   فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاريابي: www.MarketingShop.ir

•    فروشگاه انتشارات بازاريابي: تهران: میدان انقلاب، ابتدای خیابان 12 فروردین، مجتمع کتاب 12 فروردین (پاساژ قرآن)، طبقه همکف، واحد 1

•    با شماره تلفنهاي: 66408251 (021) و 664082۷1 (021)

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران