1 اسفند 1398
مشکلات مدیران
هفت مشکل رایج مدیران چیست؟

هفت مشکل رایج مدیران چیست؟ ۱ - کارمند خوب پیدا نمی‌شود! مشکل از آنجاست که مهارت کافی در استخدام نداریم. ▫️البته منظور ما این نیست که استخدام کار بسیار راحتی است، کار سخت است ولی امکان‌پذیر است. ۲ - هیچکس کار را مثل خود آدم انجام نمی‌دهد. باید در «واگذاری کارها» مهارت بیشتری کسب کنیم. ▫️واگذاری قابل یادگیری است و نکات فراوانی دارد که باید رعایت کنیم تا کارمندان کار را به خوبی انجام دهند. ۳ - اگر من نباشم کارمندان کار نمی‌کنند. انگیزه دادن به کارمندان را بلد نیستیم. ▫️اگر رهبر خوبی باشیم و مدام به کارمندان انگیزه بدهیم کارها به خوبی انجام خواهند شد. ۴ - اگر به کارمندان آزادی و اختیار بدهیم سوءاستفاده می‌کنند. مشکل از آنجاست که هیچ سیستمی برای سنجش عملکرد کارکنان نداریم. ▫️اگر عملکرد کارکنان با معیارهای عددی سنجیده شود امکان سوء استفاده از بین می‌رود. ۵ - آنقدر سرم شلوغ است که فرصت بازاریابی و تبلیغات ندارم. مدیریت زمان ضعیفی داریم و همچنین کارها را به اندازه کافی واگذار نمی‌کنیم. ۶ - شرایط اقتصادی خوب نیست و نمی‌توان کاری کرد. به اندازه کافی بر بازاریابی و تبلیغات تمرکز نکرده‌ایم. ▫️با شنیدن کلمه بازاریابی بلافاصله به فکر بیلبورد و تبلیغات چند میلیونی نیفتید. ▫️راه‌های بسیار ارزانی وجود دارد که می‌تواند مشتریان زیادی ایجاد کند. ۷ - رقیبان نمی‌گذارند فروش خوبی داشته باشیم. مشکل از آنجاست که استراتژی ندارید یا حداقل استراتژی مناسبی ندارید. ▫️آنقدر در کارهای روزانه غرق شده‌اید که دیدگاه بلندمدت را از دست داده‌اید.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران