10 مهر 1391

گفتگو با دکتر محسن کرابی، دبير کميته علمي سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري

نيوشا صداقت کيش- سومين دوره ي جشنواره و سمينار برند در گردشگري با محوريت خلاقيت و مهندسي برند، 24 و 25 آبان ماه، در محل سالن همايشهاي وزارت کشور، برگزار مي شود. از اين رو گفتگويي با دکتر محسن کرابي، دبير کميته علمي سمينار و جشنواره برند در گردشگري انجام داديم که در ادامه مي خوانيد:
به گزارش خبرنگار مارکتينگ نيوز، دکتر محسن کرابي، با اعلام اين مطلب که هدف از برگزاري سمينار و جشنواره برند در گردشگري، در سال اول آشنايي با مفهوم برند گردشگري، و در سال دوم ساخت و مديريت برند بود، افزود: امسال اين سمينار با هدف حفاظت از برند، برگزار مي شود.
وي با اشاره به اينکه در اين مرحله خلاقيت نقش اصلي را ايفا مي کند، تصريح کرد: در اين سمينار تلاش مي کنيم بياموزيم چگونه برند، را با توجه به مولفه ها و پتانسيل هاي موجود به بهترين نحو ارائه کنيم.
دبير کميته علمي سمينار و جشنواره برند در گردشگري، افزود: در اين سمينار درباره ي تبليغات، بازاريابي، و آسيب شناسي آنها مباحث و موضوعاتي مطرح خواهد شد.
دکتر کرابي، با اعلام اين مطلب که اسامي سخنرانان متعاقبا اعلام خواهد شد، تاکید کرد: سخنرانان داخلي از دانشگاه هاي علامه، تهران، علم و فرهنگ، و سخنرانان بين المللي از کشورهاي آلمان، اتريش و ژاپن، انتخاب شده اند.
وي درباره ي مخاطبان اين سمينار، گفت: به طور کلي همه ي دست اندرکاران بخش گردشگري، همچون هتلها، آژانسها، مراکز تفريحي و سرگرمي، رستورانهاي سنتي، راهنمايان تور، و دانشجويان رشته گردشگري، از مخاطبان اين سمينار هستند.
دکتر کرابي با اشاره به اين مطلب که تاکنون 20 مقاله براي اين سمينار ارسال شده، افزود: مهلت ارسال مقالات 10 مهرماه، و اعلام نتايج داوري 25 مهرماه مي باشد.
وي در پايان با تاکيد بر نوپا بودن صنعت گردشگري در ايران، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه برندسازي پروسه اي زمان بر است، باید بگویم ايجاد زيرساختها، ذهنيت سازي، ظرفيت سازي و همکاري بخش دولتي و خصوصي، از مهمترين عوامل شکل گيري برند ملي گردشگري هستند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها