25 مرداد 1395

برتری آدیداس و آندرآمور بر نایک در المپیک ریو

مارکتینگ‌نیوز- هیچ‌چیزی بزرگتر و مهمتر از برندینگ و جایگذاری محصول در المپیک تابستانی برای برندها نیست.


هر چهار سال یک‌بار برندهای پوشاک ورزشی نبردی را در مسابقات با یکدیگر آغاز می‌کنند. در مسابقات المپیک سال‌های پیش نایک، پیروز این رقابت‌ها بوده است. اما اینبار شرایط تغییر کرده است.


طبق گزارش فوربز، سهام نایک از جمعه‌ی هفته‌ی گذشته فقط یک درصد افزایش داشته، درحالیکه آندرآمور و آدیداس به ترتیب افزایش سهام 2.3 و 5.9 درصدی را تجربه کرده‌اند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران