3 شهریور 1395

استادیوم نایک وسط پایتخت فیلیپین + عکس

مارکتینگ‌نیوز- نایک یک استادیوم دوندگی پاپ‌آپ شبیه به کفش ورزشی در مرکز شهر مانیلا در فیلیپین به منظور تشویق شهروندان برای دویدن باز کرده است.


این استادیوم که با همکاری درواقع تبلیغ کفش LunarEpic نایک است.


دیوارِ این مسیر 200 متری مجهز به صفحات نمایش LED است. 30 دونده می‌توانند به طور همزمان در آن بدوند و سپس فرصت را به کسانی بدهند که منتظر نشسته‌اند تا وارد استادیوم شوند. پس از اولین دور دویدن، آواتارِ آنها (یا چیزی شبیه به یک روح‌ِ دونده) روی صفحات نمایش ظاهر می‌شود. بعد از گذراندن چالش سرعت و زمان، دوندگان تشویق می‌شوند تا با آواتار خود رقابت کنند که آن هم به نوبه‌ی خود به عملکرد‌های دوندگان پاسخ می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران