
مارکتینگ نیوز- با نزدیک شدن به کریسمس، پپسی این فصل از تعطیلات را با یک طعم جدید و عجیب شروع کرد.
به گزارش ام بی ای نیوز، مردم ژاپن می توانند منتظر سودا با طعم جدید و عجیب کیک موسوم به "Christmas Cola" باشند. این نوشیدنی با بسته بندی با موضوع کریسمس، یک نمونه تکرار منحصر به فرد کولا با زمینه ژاپنی به شمار می رود که در کریسمس، Hanukkah (عید اخلاص بهودیان) و سال نو میلادی در بازار عرضه خواهند شد.
با توجه به اخبار دریافتی پیرامون زمان عرضه رسمی این نوشیدنی، "Pepsi Christmas Cola" با الهام از تصویر کیک کریسمس ژاپنی طراحی و خلق شد. این نوشیدنی "white cola" با طعم ترش و شیرین توت فرنگی یادآور شیرینی های خامه ای کریسمس و تعطبلات سال نو است.
نوشیدنی "Christmas Cola" پپسی سپس در ژاپن روز 21 نوامبر 2017 میلادی به فروش خواهد رفت
- آخرین اخبار
- پربازدیدترینها
دیگر های ما
- » پورتال رسمی TMBA
- » آموزشگاه بازارسازان
- » سايت تحقيقات بازاريابی
- » سايت انتشارات بازاريابی
- » روز نوشته های پرويز درگی
- » سایت بانک مقالات بازاريابی
- » سایت دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار
- » سایت بازاریابی حسي-ميداني
- » استعداد شناسی منابع انسانی شایسته
- » سایت دفتر ارتباط با دانشگاه
- » سایت فروشگاه اینترنتی
- » رادیو صدای بازاریابی
- » سایت مشاوره بازاریابی
- » دپارتمان نورومارکتینگ
- » ماهنامه بازاریاب بازارساز
- » کانون تبلیغات ضمیر بازاز
- » سامانه آموزش آنلاین بازاریاد