8 دی 1398
با انیاگرام به هدف های بزرگ خود نزدیک تر شوید
انیاگرام

تحقیقات در سال 2019 نشان داده است زمانیکه افراد هدف هایی را درنظر میگیرند و آنها را اولویت بندی میکنند،  تمایل دارند تا بر این باور باشند تنها چیزی که به آن نیاز دارند، تغییر عادات روزمره است. مثلا برای رسیدن به اندام ایده آل میگویند: بیشتر به باشگاه خواهم رفت. یا برای تغییر حالات خود میگویند امسال زمان خوابم را تنظیم خواهم کرد. اما این عادات راهی برای جلوگیری از رسیدن به اهداف جدی است.

این مسئله زمانی مشخص میشود که فرد برای تغییرات جدی، به اشتیاق و انگیزه های اطراف خود بیشتر از چیزی که درواقع انجام میدهد توجه میکند.

راه حل پیشنهادی برای جلوگیری از این سبک، استفاده از انیاگرام به عنوان نقشه راه است.

آزمون ها و ابزارهای این زمینه، کمک شایانی در هدف گذاری و به انجام رساندن آن میکنند.

درواقع، برای رشد شخصیتی هر فرد، انیاگرام سطح سلامت شخصیت شما را خواهد سنجید. نقاط قوت و ضعف را تشخیص میدهد. 

کری نیووف در این باره میگوید: برای بهبود نقاط ضعف خود، باید ابتدا مشکلات و ضعف خود را بپذیرید، از فرد دیگری کمک بگیرید مانند یک مشاور و لیستی از افراد نزدیکی که میخواهید شما را با شخصیتی بهتر ببینند تهیه کنید. 

طبق تحقیقاتی این سه کار بر تغییرات هزاران نفر برای ارتباطات موثر واقع شده است.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران