6 خرداد 1399
ویژگیهای جدید اینستاگرام در سال 2020 برای افزایش فروش
ویژگیهای جدید اینستاگرام در سال 2020 برای افزایش فروش

باتوجه به سال اخیر و استفاده بیشتر افراد از رسانه های اجتماعی، حضور در شبکه های اجتماعی مهمتر از گذشته است و به مشاغل اجازه میدهد تا ارتباط با مشتریان خود را حفظ کنند. از آنجا که همچنان کشورها درگیر این بحران هستند، اینستاگرام تغییراتی در آپدیتهای خود ایجاد میکند.

برای مثال، برای برندهای نوپا و کوچک هشتگ هایی با عنوان حمایت از مشاغل کوچک انجام داده است. کاربران این استیکر را در استوری های خود استفاده میکنند، درواقع این حرکت مانند تقویت کننده سیگنال عمل میکند و نه تنها افرادی که شما را دنبال میکند استوریهای شما را مشاهده میکنند، بلکه این مطالب با استوری های مشابه به عنوان یک تبلیغ دیده میشود.

فروشگاه های اینستاگرامی نمونه دیگری از تغییرات و خدمات جدید اینستاگرام است. این تغییر به شما امکان این را میدهد که پست های خود را به وبسایت خود وصل کنید. درواقع شما عکسی از محصول خود به اشتراک میگذارید و افراد تنها با کلیک بر گزینه روی عکس مستقیما به سایت هدایت میشوند.

ذخیره کردن لایوهای اینستاگرام در IGTV ها نیز از قابلیتهای جدیدی است که به این پلتفرم اضافه شده است. شاید این در مقایسه با ویژگیهای قبلی کمی غیرمنطقی به نظر برسد، اما همچنان یکی از ویژگیهای مهمی است که میتوانید از آن برای فروش و تبلیغ استفاده کنید.

 درنهایت این سه ویژگی، در ظاهر ساده است اما میتواند تاثیر بسزایی در فروش کار و کسبها داشته باشد. برای مثال بسیاری از افراد شاید قادر به استفاده از دسکتاپ نباشند و با گزینه فروشگاه اینستاگرام، راهی آسان برای خرید آنها پدید آید. از طرفی حمایت از کاز  کسبهای کوچک به افراد این امکان را میدهد تا در قسمت اکسپلور آورده شوند و از آن گذشته، افراد بیشتری با این کار و کسب آشنا شوند. 

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران