20 خرداد 1399
اثرات وبسایت ضعیف بر کار و کسب
وبسایت بد، به تجارت شما آسیب میزند

به این سناریو توجه کنید: کسی یک مشتری را به سمت تجارت شما هدایت میکند، این تجارت ممکن است به درآمد منتهی شود. قبل از ارتباط با شما، این فرد کاری انجام میدهد که هر فرد دیگری در این شرتیط انجام میدهد، آنها وبسایت شما را نگاه میکنند تا تجارت شما را بررسی کنند. اما پس از آن هیچ ارتباطی برقرار نمیشود، نه تماسی، نه ایمیلی، هیچی.

چه اتفاقی می­افتد؟ وبسایت ضعیف شما آنها را ترسانده است. درواقع وبسایت شما به جای اینکه به آنها اعتماد و اطمینان دهد، برعکس عمل کرده است. به آنها حس شک، عدم اطمینان و احساساتی منفی درباره شرکت شما داده است. وبسایت ضعیف شما آنها را ترسانده است.

وبسایت شما به جای اینکه در این فرد اعتماد ایجاد کند، شک ایجاد کرده است. درواقع وبسایت شما دقیقا برعکس عمل کرده است. آنها بر کلید بازگشت کلیک کرده و به سمت فروشنده دیگری رفته اند که این فروشنده ممکن است همان رقیب شما باشد. شاید آنها سرویسهای معمولی تری ارائه دهند، اما سایت بهتری دارند. نتیجه این تحقیقات نتایج زیر را در پی داشت:

75 درصد از افراد اعتبار یک تجارت را بسته به دیزاین وبسایت آنها قضاوت میکنند.

مصرف کنندگان انتظار دارند یک وبسایت در میانگین دو ثانیه بارگذاری شود.

79 درصد از خریداران، بیان کرده اند به وبسایتهایی با سرعت کم برنمیگردند.

وبسایتهایی که در تلفنهای همراه نیز به خوبی نمایان میشوند، موثرتر هستند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها

گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران